تبلیغات
وبلاگ علمی، آموزشی و دانلود
وبلاگ علمی، آموزشی و دانلود
.::برترین پرتال جوانان::.

14روش برای کوچک کردن شکم


14روش برای کوچک کردن شکم

ورزش تنها راه کوچک کردن شکم نیست. راه های دیگری هم وجود دارد که می تواند مفید باشد. به گزارش MSNBC متخصصان ورزش و کاهش وزن چند تغییر ساده در زندگی روزمره را توصیه می کنند که به وسیله آن ها می توانید چربی شکم را از بین ببرید.

1) استرس بیش از حد منجر به بزرگ شدن شکم می شود. به گفته متخصصان، استرس باعث افزایش میزان کورتیزون (هورمونی که چربی را به دور کمر هدایت می کند) می شود برای پایین نگه داشتن این هورمون یک مکان آرام و راحت برای نشستن پیدا کنید و چند نفس عمیق و آرام بکشید تا فکرتان آزاد شود. روزی یک یا دو مرتبه به مدت 5 تا 10 دقیقه این عمل را انجام دهید.

2) اکثر افراد سیگاری بر این باورند که سیگار کشیدن وزن آن ها را پایین نگه می دارد ولی سیگاری ها نسبت به دیگران چربی دور شکم بیشتری دارند که هورمون کورتیزون در آن نقش دارد که با ترک سیگار مقدار چربی شکم کاهش می یابد.

3) مصرف میوه، سبزیجات و مواد غذایی دارای الیاف، نه تنها در کاهش وزن موثرند بلکه در شخص احساس سیری به وجود می آورند و در نتیجه اشتهای فرد کمتر می شود. همچنین از یبوست که باعث برجستگی شکم می شود جلوگیری به عمل می آورد.

4) پوکی استخوان به ایجاد شکستگی در ستون فقرات و قوزدار شدن منجر می شود. این امر سبب کوتاهی دیواره شکم می شود و شکم را به بیرون هدایت می کند (افراد از سنین 50 سال به بالا روزانه به 1200 میلی گرم و افراد زیر 50 سال روزانه به 1000 میلی گرم کلسیم نیاز دارند).

5) هفته ای 5 روز و به مدت 45 تا 60 دقیقه به ورزش هایی از جمله پیاده روی، دویدن یا بالا و پایین رفتن از پله بپردازید.

6) در هر فرصتی که پیش می آید، شکم خود را جمع کنید. این کار را آن قدر تکرار کنید تا به صورت عادت درآید.

7) هفته ای دو یا سه بار و ترجیحا ایستاده با وزنه های مناسب تمرین کنید.

8) طرز ایستادن می تواند نقش مهمی در شکل گیری بدن فرد داشته باشد صاف ایستادن فرد را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد و باعث می شود شکم کوچکتر دیده شود.

9) قوز کردن هنگام نشستن شکم را برجسته می کند پس هنگام نشستن ابتدا صندلی خود را کنترل کنید صندلی باید طوری باشد که پاهای شما به کف زمین برسد.

10) ورزش برای تقویت شانه ها انجام دهید زیرا که شانه های قوی مانع قوز کردن فرد می شود.

11) ورزش هایی را برای اندام های فوقانی و تحتانی بدن انجام دهید تا بدن فرم مناسبی به خود بگیرد.

12) جارو برقی کشیدن سبب می شود ماهیچه شکم محکم شود.

13) باغبانی که به خم شدن، بلند کردن، کشیدن، هل دادن و بیل زدن نیاز دارد به راحتی چربی شکم را آب خواهد کرد.

14) شنا کردن نیز که به خارج کردن تنفس و حرکت دست و پا نیاز دارد، در کوچک شدن شکم بسیار موثر است.   




طبقه بندی: علمی، روانشناسی، ورزشی،
برچسب ها: ایران، s، siid، amin، امین عرفانی، 14روش برای کوچک کردن شکم، لاغری، شکم، لاغری شکم، ورزش، سید،
ارسال در تاریخ سه شنبه 4 آبان 1389 توسط Amin Erfani

ابزار وبمستر

عکس

تفریح و سرگرمی

دانلود

قالب وبلاگ

فروشگاه اینترنتی ایران آرنا